Jsme firma, která dodává kancelářské interiéry. Design, plánování, koordinace, dodávka, komunikace s dodavateli - to je naše. Zaměřujeme se na největší firmy působící v ČR – Atlas Copco, Siemens, Miele nebo Samsung a spolupracujeme s investory, developery i architekty. Díky tomu, že na trhu působíme přes 23 let, určujeme trend a našim zákazníkům přinášíme inovativní řešení.
Klademe důraz na perfektní řízení našich projektů, a to od obchodu až po realizaci. A abychom mohli fungovat nejlíp, jak umíme, rosteme.
Pracovní nabídka
Do našeho brněnského týmu hledáme organizačně schopného člověka na pozici Business support - kalkulant/ka interiérů. Někoho, kdo se nezalekne organizace a komunikace jak s klienty, tak s dodavateli.
Po boku s obchodním manažerem bude nový člen našeho týmu vytvářet rozpočty a kalkulace na míru pro naše největší klienty. Spolu s projektovým manažerem pak bude mít na starosti objednávky, koordinaci subdodavatelů a logistiky. Business support se u nás neobejde bez alespoň základní znalosti MS Excel, ve kterém rozpočty tvoříme.
Že je toho hodně? Není třeba mít strach. Všechno potřebné jsme připraveni vás naučit. Nejde tedy o vaše zkušenosti a schopnosti, ale o chuť učit se! Rádi přijmeme absolventy i lidi původně z jiných odvětví, kteří hledají změnu!
Naoplátku nabízíme férové finanční ohodnocení s bonusovou složkou a prostředí české firmy, ve které na vás záleží. Postaráme se i o váš osobní růst a vzdělávání a v neposlední řadě nabízíme místo v kanceláři, kde se budete citít jako doma. Ještě aby ne, když se tím živíme :).
Naoplátku nabízíme férové finanční ohodnocení s bonusovou složkou a prostředí české firmy, ve které na vás záleží. Postaráme se i o váš osobní růst a vzdělávání a v neposlední řadě nabízíme místo v kanceláři, kde se budete citít jako doma. (Ještě aby ne, když se tím živíme)
Co může náš nový kolega očekávat?
- Velmi živou spolupráci s obchodním manažerem a významnými klienty, pro které bude vytvářet rozpočty a cenové kalkulace na míru
- Perfektní zaučení a podpora kolegů
- Objednávky a koordinaci subdodavatelů a logistiky jako podporu pro projektového manažera
- Důkladnou administrativní práci při tvorbě rozpočtů, poptávek a objednávek do projektů, hlavně v MS Excel
Co u vás oceníme?
- Motivaci k práci na zajímavých interiérových projektech pro největší české firmy
- Chuť naučit se něco nového
- Po zaučení zodpovědnou a samostatnou práci
- Technická orientace vám po zaučení nebude dělat problém
- Angličtinu pro občasnou komunikaci s dodavateli
- budete potřebovat SŠ/VŠ vzdělání, bonusové body za obory technického zaměření
Co nabízíme?
- Dobrý tým, ve kterém jde práce od ruky
- Férové finanční ohodnocení a bonusovou složku
- Pěkné a přátelské prostředí, kde se budete cítí jako doma
- Práci pro český brand, ve kterém záleží na lidech a na každém detailu
- Možnost být součástí zajímavých projektů a získat velice zajímavé kontakty
- Zajistíme váš osobní růst i vzdělávání
Jdete do toho? Spojte se přímo s naším personalistou a jedním ze zakladatelů společnosti, Jiřím Žižkou - zizka@u1.cznebo využijte formulář níže.
Těšíme se na vás!